نوشته شده توسط : negaco

در انتخاب دوربین مداربسته به ویژگی های اصلی دقت داشته باشید.

در انتخاب دوربین مداربسته اطلاعات و کسب آگاهی از یکسری اطلاعات جانبی به شما کمک می کند تا در هنگام خرید محصول بهتر را ارزیابی نمایید و محصول با کیفیت را خریداری نمایید.

 

در انجام امور نظارتی شما تعیین کننده ی محل قرارگیری دوربین ،وسعت دید و زاویه ی تابش نور هستید. بر اساس پارامترهای تعیین شده می توانید دوربین مداربسته دلخواه را انتخاب نمایید.

وضوح

می توان گفت در انتخاب دوربین مداربسته وضوح تصویر اساس ترین بخش را به خود اختصاص داده است به علت قدرت تفکیک پذیری تصاویر و همچنین نقش کانونی در مشخص نمودن جزییات

لوکس 
برای اینکه شما بتوانید قابلیت تصویر برداری در شرایط تاریکی را نیز داشته باشید پیشنهاد ما به شما انتخاب دوربین مداربسته با لوکس پایین است چون تقریبا در دو شرایط امکان تصویر برداری برای شما وجود دارد  شرایط پر نور و شرایط کم نور .

فاصله کانونی 

در صورتیکه شما قصد داشته باشید از مناطق دوردست تری مثل نقاط تردد وسایل نقلیه اطلاعات و جزییات را دریابید بهتر است که انتخاب دوربین مداربسته شما فاصله کانونی پایین تری داشته باشد تا بتوانید دید گسترده تری را برای خود ایجاد نمایید.در این صورت مشاهده ی محیط برای شما به آسانی ممکن است .

 

لنزهای ثابت و متغییر

 با لنز ثابت نمی توانید زوم تصویری داشته باشید ،  چنانچه در نظر داشته باشید که زوم تصویری داشته باشید بایستی در هنگام انتخاب دوربین مداربسته مورد نظر دوربین را خریداری کنید که لنز آن به صورت متغییر باشد تا تنظیم  تصویر را خود به دلخواه تغییر دهید. در برخی موارد امکان دارد هنگام انتخاب دوربین های مداربسته به مورد بر خورید که همراه با دوربین یک پیکیج را نیز در اختیار شما قرار دهند این نوع دوربین ها نیز می تواندد تنوع زیادی را برای شما ایجاد نمایند.

 

صدا

در صورتیکه قصد داشته باشید بر پویایی سیستم نظارتی تهیه شده بیافزاید می توانید در انتخاب دوربین مداربسته آن دسته ای را انتخاب نمایید که علاوه بر تصویر امکان دریافت صدا هم برای شما وجود داشته باشد.

انتخاب دوربین مداربسته در انواع مختلف 

از آن جهت که دوربین های مداربسته در انواع و اقسام مختلف در بازار تهیه و طراحی می شوند مصارف مختلفی نیز دارند.

مثلا : در هنگام انتخاب دوربین مداربسته درصورتیکه مصرف شما بیشتر به جنبه ی تزیینی مربوط باشد از دوربین دام استفاده نمایید و در صورتیکه جنبه ی نظارت مد نظرتان باشد بیشتر دوربین های جعبه ای را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

دوربین های جعبه ایدوربین های جعبه ای علاوه بر یک  حسن خیلی خوبشان که  مربوط است به قابلیت انعطاف پذیری دارای در طرح وتنوع بسیارند. همچنین نوع پوشش در این نوع از دوربین ها به خوبی حفاظت شده است و هم چنین به خاطر شکل کلاسیکی که دارند بیشتر جنبه ی بازدارندگی آنها مطرح است.

 

دوربین مداربسته دام 
شاید طرفداران دوربین های مداربسته مربوط به گروهی از افراد باشد که قصد نظارت محیط را به صورت نامحسوس دارند دوربین های دام شکلی شبیه به یک کره را دارند.

برخی دیگر از دوربین های استوانه ای نیز وجو دارند البته نوع مادون قرمز هستند که دید در شب را برای کاربر فراهم می سازد.بدنه ی قوی به آنها خاصیت ضد ضربه گی داده است و بدین ترتیب قابلیت استفاده در هر شرایطی را برای شما فراهم می آورد.

.





:: برچسب‌ها: :انتخاب دوربین مداربسته, دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: